2009年7月8日 星期三

唔知感覺會點嘅嘞

幾小時后就是我第一次為朋友的音樂錄影帶義務客串..[唔知感覺會點嘅嘞]

幾小時后后就是我第一次坐飛機出國..[唔知感覺會點嘅嘞]

這是我們慢行第一次一起坐飛機出國旅遊..[唔知感覺會點嘅嘞]

這是我第一次以出國旅遊的心情來牽挂着某些人..[唔知感覺會點嘅嘞]

想知道儅我看見一片大海時想着寶貝..[唔知感覺會點嘅嘞]

想知道出國旅遊的滋味因爲想了很久現在終于實現了..[唔知感覺會點嘅嘞]

海洋是地球表面上最漂亮的溼溼樂園

她孕育了無數的海島給了我們舒服的消閒

天空就像是樂園裏孩童手中的甜甜圈

形狀永遠都如孩童玩啊玩啊天天新款多變

藍色海洋藍色天空藍藍的字眼藍藍的感覺

藍藍音似懶懶想起懶懶想起藍藍想起懒懒

我自創的詩詞希望能得到懒懒裸睡加體味

唔知感覺會點嘅嘞我很想深層品味加體會

沒有留言:

張貼留言